onsdag 31 augusti 2011

Stor rensning.

Då min byrå föll ihop totalt så var jag tvungen att köpa en ny. Då e de ju lika bra att rensa bland kläderna tänkte jag.
Så jag började med byrån. Då jag jobbat sent och vart upptagen och sånt så har det tagit lite tid. Men nu är iaf byrån klar.. Det är heeelt fullt med kläder över hela mitt vardagsrumsgolv.
Jag har hittat lite kläder jag glömt bort och så hittade jag en klänning jag letat efter i över ett halvår. De e ju lite lycka!
Jag har en slängkasse och två påsar till klädbytardagen. En yttepytte liten kanske hög och resten av golvet består av spara kläder. Hur kommer det sig att jag aldrig har nått att ha på mig?

Jag håller på att bli galen på mina kläder. Har ångest för att börja rensningen av klädkammaren.
Men det måste ju göras.. vi får se hur många dagar de tar. Sen till nästa grej.. Skorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar