måndag 15 augusti 2011

Måndagmorgon

Vaknade med ett ryck när väckarklockan ringde imorse. Kändes som att hela jorden höll på att sprängas.
När ska jag få ett jobb som jag slipper gå upp på morgonen till?
Jag har inte saknat min väckarklocka alls.
Nu sitter jag iaf framför datan och har precis ätit frukost och jag behöver inte gå hemifrån på 20 min.. Va?? Hur vart jag klar såhär tidigt? Vad har jag glömt?
Är lite småtaggad för att komma tillbaka och träffa alla barnen och Klara de va sålängesen nu, men jag vet att jag redan om en vecka kommer va inne i det igen..
Förlåt att jag gnäller men jag känner mig verkligen bitter, jag fick två veckors sommar och de va i Spanien skulle behöva lite längre sommar faktiskt. OCH jag kan inte fatta hur fort fyra veckor kan gå..

Men nu ska jag fixa lite innan jag ska promenera ner mot stationen..

Ha en bra måndag allihoppa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar