tisdag 23 augusti 2011

Full rulle.

Jag hittade en biovän i lördags. Jag och Jennfa drog till Kista och tittade på Bad teacher. Den var faktiskt riktigt kul.
Sen åkte jag hem till Tankolainen som suktade mig med en flaska vin. Det var trevligt, längesen jag umgicks med dom nu. Vinet gick ner väldigt fort och sen kom Maxe och hämtade mig och så åkte vi ner en sväng till Magget och dansade lite.
Sen blev de lite donkenhäng med F och K.

Så de blev en inte så jätte lugn lördag trots allt. Visste allt att jag skulle bli sugen på vinet framåt kvällen.

Nu i helgen hoppas jag på lite fest och förhoppningsvis Garbo ;) Jag ska bara få med mig den där Tove som surar lite.

Igår fyllde min lillasyster år så efter jobbet åkte jag in till stan och mötte familjen för middag på RAW. De va gott.

Idag va Klara hemma och sjuk och jag var superförkyld och mitt i inskolningen så dagen har vart ganska jobbig, men som tur var så slutade jag tidigt så jag kom hem och sov en stund, nu känns de lite bättre, och Klara kommer tillbaka imorrn så då blir det lättare igen.

Jag har tryckt i mig ett helt paket Ben and Jerrys Cookie Dough det var as gott och jag tyckte jag var värd de efter dagen som vart. Nu mår jag ju illa tyvärr, men de va de värt. Tror jag iaf.

Snart helg va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar