onsdag 17 augusti 2011

Snor snor host host.

Jaha så var det redan onsdag då.

Min tanke nu efter semestern var att jag skulle blir lite mer hälsosam och så. Asså inte banta, verkligen inte banta jag hatar ordet banta. Nu tänker ni kanske "Fast Anncharlotte du borde banta" Och de e jag ju medveten om. Men jag vägrar.
Min plan var iaf att påbörja promenaderna igen och att inte äta godis och sånt onyttigt och coca cola varje dag. Det var min plan, iaf till en början.
Meeen (det finns alltid men tänker ni) Jag ville gå ut i måndags och jag och Jessica hade sagt att vi skulle göra de men jag slutade sent och hon bangade i sista sekund och då orkade inte jag försöka ringa och övertala nån annan då jag var trött efter första dagen på jobbet. Jajaja ursäkter ursäkter.
Fast jag äter inget godis eller cola eller så just nu iaf, alltid nått. Fast jag är riktigt sugen kan jag säga!
Och sen så vaknade jag på tisdagen med så ont i halsen. Åh man hinner inte mer än tillbaka till jobbet innan man är sjuk.
Fast i med värktablett och mot jobbet ändå. Sen efter jobbet var det bara hem och vila.
Vaknade imorse med inte bara ont i halsen utan också nån slags hosta från helvetet.

Värktabletter, bafucin och snorpapper nerpackat i väskan. Mot jobbet. Jag vägrar inse faktum. Har inte tid. Ingen lust. Det blir bra snart!

Men oj nu måste jag gå till tåget för att slippa springa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar