söndag 14 augusti 2011

Back to reality..

När man har semester så hamnar man lite i en bubbla.
När man är utomlands så lever man i nått som verkligen inte är verkligheten.
När jag kom tillbaka till Sverige så kändes resan till Spanien som en dröm bara, tiden gick för fort och nu är det över. Två veckor kändes som en dag?
Men nu är det söndag och jag har haft mina fyra veckors semetester. Imorgon ska jag tillbaka till jobbet, det känns lite som en smäll på käften. Typ: VAKNA UPP NU ÄR VERKLIGHETEN TILLBAKA KOM UT UR DIN JÄVLA BUBBLA!
Samtidigt som jag tycker det ska bli kul att komma tillbaka till jobbet och träffa alla barn och Klara som jag saknat så mkt under dessa fyra veckor så känns det skit jobbigt också. Jag är typ inte redo.
Men å andra sidan så känner jag mig inte redo för mkt just nu, vill mest bara ligga under täcket och försvinna ett tag.

Men efter några dagar på jobbet så kommer jag nog vara inne i det igen. Ska bli riktigt skönt med lagad mat varje dag faktiskt.

Igår var det iaf lite fest. Men de blev inge Garbo. Det vart vin hemma hos Linda och de va ju mys sen vart de en snabbvisit på Magget. Magget suger faktiskt ännu mer nu när dom gjort om.. Men vi dansade loss innan jag och Linda tog en promenad hemmåt.

Smsade med J igår. Dumt dumt dumt jag måste sluta smsa på fyllan så ere bara. Som tur är så är han väldigt långt borta och jag kommer förmodligen inte träffa han igen så kanske inte jätte mkt att skämmas över.. eller? Haha.

Annars så är jag faktiskt inte så bakis idag trots den vinmängden jag fick i mig igår.
Ska käka tidig middag med Jessi idag. Jag är hungrig nuuuu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar