söndag 28 augusti 2011

Grönan.

När jag vaknade imorse bakis och handikappad fot hatade jag mig lite för att jag sagt till Linda att jag skulle hänga på till Grönan (vilket vi bestämde kl tio igårkväll när jag var lite på lyset). Men jag är inte den som bangar jag.
Så de va bara att halta iväg till bussen.

Grönan var ju kul som vanligt, fast de vart inte att springa runt så som man brukar. Foten gjorde ju ganska ont. Men de va bara att sitta och vila ibland.
Vi åkte iaf en hel del. Men tyvärr var Jetline avstängd.
-Vilda musen. Jag har aldrig tyckt den var läskig men eftersom jag var småbakis idag och de va de första vi åkte så var den lite småläskig faktiskt, kändes typ som att den skulle spåra ur i kurvorna.
-Spöktåget. Dom har ju gjort om spöktåget nu och de är sjukt kul nu. Lite läskigare.
-Kvasten. Min favorit, den är så härlig!
-Twister. Grönans nya bergochdalbana. Så ball. Första backen är ju ett stup och jag skrek tills jag inte fick luft. Men den var sjukt kul och det kändes helt klart som att man skulle flyga iväg ibland.
-Lustiga huset. Det var ganska jobbigt med foten. Jag tycker dom borde förnya lustiga huset lite, same old same old.

Sen ville jag gå spökhuset men Linda bangade och jag vill verkligen inte gå själv, samma sak med popexpressen.
Men vi har hunnit med att äta en del också. Hamburgare, Langos och Ben and Jerrys.

Bra söndag måste jag säga. Jag älskar ju Grönan. Min fot vill jag hugga av lite nu men men de e ganska lugnt sålänge man inte nuddar den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar