fredag 12 augusti 2011

FREDAG!

Det blev ingen lunch med Lorr idag. Kanske imorrn?
Så idag har jag bara varit hemma. Haft massa tid till att städa men jag har endast städat badrummet. Funderar på att lite snabbt städa sovrummet också. Har noll lust egentligen. Men just nu håller jag på att bli helt galen på alla kläder som bara ligger överallt. Att rensa kläder tar just nu för mig väldigt lång tid. Segarne.

Ikväll ska jag hem till Ronja. Vi ska dricka vin och snacka skit. Jag är så jävla sugen på vin. Har inte druckit vin på tre veckor! Galet va? ;) (att jag istället drack en jävla massa vodka i Spanien spelar ingen roll)

Imorrn... GARBO! Jag är så taggad! What to wear?? Jag har ingaaa kläder ju och min ekonomi (som egentligen inte ens existerar) har givit mig shoppingförbud. It sucks.

Och på måndag är det tillbaka till verkligheten efter en asbra semester. Varför ska det gå så fort??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar