måndag 15 augusti 2011

Första dagen i verkligheten.

Ok så var första dagen på jobbet avklarad.

Så fort jag kom innanför grinden imorse så kommer några barn springandes och ropar: -Anncharlotte Anncharlotte! och så fick jag mega kramar. Det är ju helt klart mysigt att jobba på mitt jobb. Inte alla som får kramar när dom kommer tillbaka efter semestern.
Sen hade vi inskolningar. Kul med nya barn.
Dagen gick väldigt fort trots att de var min sena dag. Kul att ha Klara i sitt arbetslag också!

På tåget hem så höll jag på att somna, jag är ju inte vad att göra saker hela dagarna och utan powernap?? Så att jobba tog helt enkelt kål på mig, trots de så lyckades jag laga mat när jag kom hem.. biffwook blev de, as god. Fattar inte att jag inte är bortgift ännu med tanke på mina matlagningsskills :P

Sen satt jag i soffan och tittade på regnet utanför fönstret. Gick in och googlade på Svensk förskola i Fuengirola. Hittade den, dom sökte ingen personal men jag slängde iväg ett mejl iaf. Tänk om dom hade sökt personal då hade de ju vart ment to be men nu gjorde dom inte de, de va trist.

Iaf så börjar jag tidigt imorgon så de e snart dax att sova.
Om en vecka så tror jag livet känns som vanligt igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar