torsdag 11 augusti 2011

Lite om ditten och lite om datten.



Ok nu har jag vart hemma ett par dagar, and I still dont like it.

Har hunnit med lunch med Jessica och Lukas och middag med Linda i tisdags och lunch med mina systrar igår. Och det är såklart kul att träffa alla som man saknat, men jag känner mig typ tom.
Det är så ensamt när jag väl är hemma och jag sover jätte dåligt.

Jag har kläder överallt hemma oxå. Först kläder som jag slängde ur väskan innan jag stängde den när jag skulle åka och nu när jag på nått sätt försökt packa upp.
Men sen så håller jag ju samtidigt på att tömma min byrå i hallen så kläder ÖVERALLT!
Jag håller på att bli tokig.

Men jag fick iaf veta att jag ska till Garbo på lördag, de kan ju bli skoj. Nån mer som känner för att haka på?

Idag ska jag fika med Lorr.. det lär bli mysigt, vi har alltid så mkt att prata om när vi ses.

Och bilder från Spanien kommer nog, jag tog ju typ inga kort alls själv så jag väntar på att dom andra ska skicka lite kort.
Skvaller från Spanien borde jag ju kunna bjuda till med fast nej.. Whats happens in Spain stays in Spain. Men de blev en del sol, bad, god mat, goda drinkar, fest och dans. Och en hel del spanandes på puddingar.
Det var kul att komma tillbaka till Plaza efter fem år och se förändringar och att vissa människor fortfarande fanns kvar.
Festen i Fuengirola sög dock.

På måndag börjar jag jobba igen, de känns rätt ok. Då kommer jag ha annat att tänka på. Och sen saknar jag barnen och några kollegor också.
Klaraaa på måndag ses vi!!!
Hösten känns faktiskt riktigt spännande med nytt arbetslag eftersom vi fick det precis som vi ville :D Vi kommer helt klart vara den bästa avdelningen!

Fast jag längtar redan till nästa sommar...


Jag och Nadia en kväll innan festen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar