söndag 13 november 2011

Tråkig tjej.

Igår var jag bjuden på middag och vin hemma hos Nadia.

Jag var galet otaggad.
Jag ville verkligen vara taggad och lika partyglad som jag annars brukar vara. Men de gick bara inte.
Jag försökte hälla i mig vinet men jag blev bara full i magen och lite illamående.
Nadia å andra sidan var taggad till tusen. Jag vart avis. Jag ville oxå va de.
Bestämde mig iaf för att följa med Nadia och Doris till Ett ställe. Svennebananställe. Inte riktigt min cup of tea så att säga. Eftersom jag inte är svensk alltså... (I wish)
Men jag försökte dansa och så för att komma igång. Lönlöst.
Jag gav upp. Jag tog tåget hem. PARTYPOOPER!

Vad har hänt med mig? Jag brukar ju inte va den som är off och tråkig.
Aja jag tar en partyfri helg nästa helg så kanske jag blir mer taggad för vi ska tydligen till Garbo den 26e.
Fast just nu vill jag typ spendera mina kvällar uppkrypen i soffan med en burk Kesella Vanilj till nån film. Who am I?

Jag ställer diagnosen höstdepp på mig själv. Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar