söndag 6 november 2011

Helgen.

Efter jobbet i fredags så samlade ett gäng heta bönor hemma hos mig. Vi drack vin och snackade massa skit. Jag drack i vanlig ordning tills de va slut. Så då hamnade jag och Jessi på El Maggot. Vi dansade trots att de endast var två bra låtar under tiden vi va där.

Igår mådde jag sisådär. Men jag lyckades dra mig till Carro i märsta. Åt god mat och god tårta men sen var jag så sjukt trist och fick inte i mig nån alkohol och åkte hem redan vid elva och somnade med en gång. Tröttmössa.
Man känner lixom att man inte är ung längre. Jag visste att nästan alla mina vänner skulle ut men jag kände inte alls att jag var sugen jag ville bara hem och lägga mig i min säng, för några år sen hade jag gått ut bara för att inte missa nått men nu fanns de inte ens i min tanke.
Var så lycklig av att vakna utan att vara bakis i morse.

Nu sitter jag i min soffa och tittar på gårdagen Så mkt bättre.
Snart ska jag hem till storesyster och äta scones och ha söndagsmys med dom bästa systrarna. Sjukt bra avslut på helgen.

Snart ny vecka. Bara bita ihop. Det här är livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar