söndag 20 november 2011

Nykter helg..

CHECK!


Men jag kan säga er en sak och de e att de e faktiskt inte så skoj. Dock väldigt skönt faktiskt. Jag ska börja köra med nyktra helger oftare är planen.. va fan man börjar ju bli till åren man kan ju inte vara ute och ränna hela tiden som om man vore 20..


Fredagen var jag hemma och njöt av att det enda sällskapet var jag själv.


Lördagen var jag hos farmor som fyllt år och fika. Mycket mysigt. Sen åkte jag och handlade med mamma och pappa lite jag har nämligen bjudit in mig själv på middag hos dom idag så jag ville se att allt handlades som jag ville..


På kvällen skulle vi ha lite Twilight maraton hos Maxe, ettan och tvåan hann vi med innan vi vart för trötta.


Idag ska jag rensa skafferiet, jag har nämligen ingen aning om vad som finns där inne längre allt är en enda röra. Sen blir de då hem till mamma och pappa för tacoskväll!


Men nästa helg blir de väl lite fest va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar