tisdag 29 november 2011

Till en vän som har det svårt.

Sörjer just nu så mkt med min vän Carro. Jag kan inte ens föreställa mig vad hon går igenom just nu. Känner ingen som haft så mkt otur i sitt liv som hon har.
Jag önskar jag kunde ställa upp mer nu när hon ligger på sjukhuset. Men jag vet att hon har sin man hos sig.

Det gör iaf ont i mig när jag tänker på smärtan hon måste genomgå just nu.

Jag har iaf hennes underbara lilla Emilio hos mig just nu. Vi har ätit god mat och choklad som lite vardagslyx efter det.
Jag hade ett nät med mandariner som Emilio slängde ut över köksgolvet och så hittade han min nyköpta diskborste som låg på köksbordet. Detta blev perfekt att spela bandy med medans jag fixade maten.
Har man inga leksaker så får man ta det som finns.

Sen somnade lillen i min famn framför tvn.

Carro jag vill iaf säga att jag finns här för dig i denna jobbiga tid.


1 kommentar: