onsdag 9 november 2011

Så var det den här dagen mitt i veckan igen då..

Redan onsdag? Släng dig i väggen vad veckorna springer ifrån mig.

Ja stället i videon i inlägget innan är Mangos på Plaza, Benalmadena. Där svängde jag mina lurviga i somras ska ni veta. Och jag svängde dom med karln i videon.
Man längtar ju tillbaka galet när man ser den där videon. Ja jag vet låten suger.

Sitter och äter frukost och kollar på The Voice som vanligt. Martin Björk är het måste jag påpeka. Men var inte han gift förut? Jag har verkligen för mig att han var det på Fråga Olle tiden. (Nu berättar dom att Martin var gift i 4 månader under 2004 reds anm.)

Nej men oj vad klockan sprang ifrån mig. Dax att ge sig ut i kylan (för det är tydligen sjukt kallt idag) mot tåget mot jobbet.

Snart helg igen och då ska jag sooooovaaaaa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar