lördag 15 oktober 2011

Malin är hemma!!

Igår var jag ledig. Det var skönt att vara ledig en fredag.


Jag mötte Malin för lunch. Åh vad jag saknat henne. Det borde va förbjudet för ens vänner att flytta så långt bort! Vi åt god lunch på Oliven och vi snackade om allt möjligt som hänt oss båda dom fyra senaste månaderna. Sen fortsatte vi uppe på Waynes för en morotskaka och en kopp te och massa skit snack, där joinade även Malins bror Basse.

Jag kan nog inte riktigt förstå att Malin faktiskt bor så långt borta nu, hon har ju alltid funnits i närheten sen vi var sju år gamla.


Efter en stund hemma och lite middag med mig själv så kom Malin förbi och vi drog senare hem till hennes bror som hade lite folk hemma. Drack ett glas vin (Ja ETT!).


Skönt att ha Malin hemma över helgen då är allt som det ska va.


Ikväll ska vi brudar vara hemma hos mig och dricka vin och annat gott, sen får vi se vart kvällen leder. Kommer bli så kul! Alla samlade precis som de ska va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar