måndag 10 oktober 2011

Hej de va en vecka sen!

Ok nu har det alltså gått en vecka sen jag skrev nått sist.
Jag minns att jag sov as kasst förra veckan natten mellan mån och tis. Så jag var as trött hela tisdagen. Jobbade bara till lunchen som tur var, sen vare bara hem å slagga ett tag. Sen kom Maxe och Jillan på middag.

Onsdagen jobbade jag 8-16.30 sen åkte jag och provjobbade på Grimbogården. Som fritidsledare alltså.. 17.45 - 21.45. Ja asså jag var crazytrött när jag kom hem. Provjobbandet gick väl bra, men de e ju svårt första gången då man inte känner ungdomarna. Nu får vi se om dom får igenom att man ska vara tre stycken som jobbar på vardagar istället för två stycken. Skulle va as bra med ett litet extrajobb.

Torsdagen minns jag inte alls såhär på rak arm. Jag jobbade de minns jag. Sen minns jag inte. Gjorde jag nått spec? De känns som de men de e helt tomt.

I fredags efter jobbet så åkte jag iaf in till stan och mötte upp mamma och systrarna och gick och käkade på Storstad. Bra ställe. God mat.
Det var mycket trevligt jag var hemma runt tio och sov klockan elva.. en fredag. Jepp jepp.

I lördags var det fest. Jag och Tove satt först hemma hos mig och drack vin sen hämtades vi upp av Jennfa och Mange och så åkte vi in på födelsedagsfest i stan. Var inte jätte kul. Och galen hemresa. Fy fan.

Men denna vecka kommer bli toppen. Imorgon slutar jag tidigt och på kvällen ska jag på inredingsfest med Jenpa och Maxe.
På torsdag kommer Malin :D Har inte träffat henne på fyra månader så jag saknar henne mkt.
På fredag är jag ledig så jag ska få umgås med Malin heeeela dagen.
På lördag ska hon få dricka vin med brudarna.

Bra vecka. Helt klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar