måndag 3 oktober 2011

De e alltid skönt när måndagen är avklarad.

Kommer hem efter en lång dag på jobbet, lagar mat och sätter på TVn inser att en av mina favoritfilmer visas.
Finding Neverland. Tyvärr så har långt över halva filmen redan gått men de gör inget för jag har sett den så många ggr. Slutet är alldeles perfekt att titta på just nu känner jag.

Det var iaf väldigt skönt att vara tillbaka på jobbet efter en veckas sjukdom. Fast då jag fortfarande sover dåligt så blev jag väldigt trött på eftermiddagen. Men jag överlevde och valde att stå upp på tåget pga rädsla att somna och vakna upp helt fel.

Nu är en maskin tvätt igång annars blir de bara tvhäng hela kvällen.

På onsdag ska jag provjobba på Grimstas fritidsgård. Får se om de e min grej men jag tror jag skulle tycka de e rätt kul att jobba lite med ungdomar. Ska iaf bli kul att komma tillbaka till det stället som jag spenderade större delen av mina tonår av. Tror ni fritidsledare passar mig?
Fast asså de blir bara lite som ett extra jobb nån kväll i veckan och nån helg då och då..

Sen måste jag erkänna att jag längtar redan till lördagens fest i stan som väntar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar