söndag 1 maj 2011

Söndag igen då...

Så var ännu en helg avklarad.
Då Jossan vart sjuk så vart insperationskvällen hos henne i fredags inställd.
Men jag åkte hem till Tanko och grillade och drack vin istället. Blidde en trevlig kväll.

Igår så var jag och Jenny ute på byn och käkade lunch och kollade lite i butiker och handlade present till Hakim.
Sen hem och fixade till mig för att sen bege mig hemåt Jenny för att hjälpa henne fixa håret och dricka lite vin. Sen fick vi skjuts inte till Brahegatan där festen väntades. Det åts tårta och dracks massa vin.
Väldigt trevligt.
Men vid halv ett fick jag och Jenny skjuts hem till Väsby. Vi kollade snabbt in på Olive House där vi hade hört att det skulle va fest.. Va ingen fest där. Vi gick bara på toa och sen drog vi därifrån.

Super kallt ute så jag var super frusen och tog en riktigt varm dusch när jag kom hem.

Idag har jag käkat lunch med Linda och Lollo. Annars är det mest soffan som varit min bästa vän idag.

Ska äta lite jordgubbar och melon nu. Gott! Nötterna jag köpt har jag redan ätit upp..

Imorgon fyller min mormor 90 år så jag ska dit på kalas efter jobbet imorgon.

Nästa helg ska jag på bröllop. Är det nån som har en typ bolero som inte är svart lr vit som jag skulle kunna låna?
Ska bli riktigt kul att gå på bröllop har aldrig varit de förut.
Och jag är nöjd med min present så jag längtar tills jag får se Carros och Alfredos min när dom öppnar den, hoppas dom blir glada.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar