fredag 13 maj 2011

Hosta skärp dig nu för fan.

Man kan ju tycka att jag som vart hemma i tre dagar nu borde ha bloggat mer, men jag har inte kommit in på blogspot, det har stått nått om att det inte funkat. Trist.

Jag har iaf varit hemma från jobbet i tre dagar pga feber, hosta och halsont.
Skit trist.

Igår hade min lillesyster modevisning. Jag proppade i mig alvedon och åkte dit.
Tror jag tog mig lite vatten över huvudet som trodde jag skulle klara det. Det var skit jobbigt. Det vart svårt att andas och allt kändes jätte jobbigt. Det var riktigt skönt när jag kom hem.

Idag orkade jag ändå ner till centrum, fast det kändes oxå jobbigt.

Nu ligger jag hemma i min soffa och har kurerat mig med chips och dipp. (Beach 2011 here I come.. eller inte)

Ska snart ta mig kraft till att spraytana mig och måla naglarna lila.
Imorgon är det fest så jag hoppas denna hosta försvinner iaf lite innan dess, den gör så ont. River i hela halsen.

Känns lite som att jag typ inte förtjänar helg när jag vart sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar