tisdag 24 maj 2011

Min tisdag.

Jaha så har man vart sjuk då. Helt jävla as trist.

Vad har jag gjort idag då?

Jag har:
Sovit, vridit och vänt mig i sängen, sjukanmält mig, sovit, spelat spel på mobilen, ätit frukost, tittat på x antal avsnitt av första säsongen av Sex and the City, sovit, kollat på riset som kokat, ätit lunch, tittat på fler avsnitt av Sex and the city, sovit, gjort ett förslag till hur barngrupperna kan se ut på jobbet till hösten (?) spelat spel på mobilen igen, kollat på Tv, gått till Ica, Gjort grönsaksbiffar, missat vårruset, kollat på Desperate Housewives, ätit en hel förpackning Ben and Jerrys, tittat på Big Brother, tittat på ännu mer Sex and the city.

Åh jag är nu så jävla uttråkad att jag tror att jag kommer smälla av.
Känner mig mkt bättre nu oxå, om det fortsätter såhör och febern inte kommer tillbaka så blir de jobbet på torsdag. I hope. Så satans trist att va hemma, skulle aldrig klara av att vara arbetslös eller sjukskriven en långre tid.

Om jag mår bra imorgon ska jag börja småfixa på balkongen. (yeah right)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar