lördag 7 maj 2011

Jag gör inte som jag vill..

Jag fick typ inget gjort igårkväll. Jag hade stora planer för mig själv.
Städa lägenheten, slå in paketet, måla naglarna, spraytana mig två gånger och samtidigt äta middag och sen jordgubbar till tvn..

Jag spraytanade mig en gång. Jag lyckades fixa naglarna någorlunda ok, jag diskade bort efter middagen. Thats it.
Ingen städning av lägenheten. Jag skulle slå in paketet med pappret som jag köpt som var så fint i guld och silver räckte inte till.
Jag orkade inte spraytana mig en andra gång.

Efter ett tag blev jag så irriterad på mig själv att jag inget gjorde så jag gick och la mig istället.
Var ganska skönt att gå och lägga sig tidigt trots att det var fredag.
Vaknade av mig själv klockan åtta imorse. Då gick jag upp och småfixade lite, plockade bort alla kläder från golvet, tog en dusch och nu har jag precis sprungit fram och tillbaka till Ica för att köpa nytt papper.
Tyvärr hade dom inget fint papper, fick bli ett med röda rosor på. Jag hade och välja på det och typ Hello Kitty.
Nu har jag iaf lyckats slå in detta jobbiga paket. Hädanefter får alla ett presentkort lr så av mig för det behöver man inte slå in.

Nu ser jag vad klockan är och blir återigen stressad. MIG SJÄLV DÅ? Jag tänker ju inte gå osminkad och naken med en toffs mitt på huvudet på ett bröllop.
Skärpning fröken Forsell..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar