fredag 22 april 2011

Ut på havet!

Grillningen igår hemma hos Piffi och Niklas var mkt trevlig.

Det dracks en massa vin och snackades en hel del om allt möjligt. Kul att umgås med lite folk man inte känner faktiskt. Och folk man känner oxå. Carro har jag typ inte umgåtts med på länge nu så de va skoj.
Sen efter ett tag kom jag på att jag har ju en kryssning som jag ska på idag så bäst att dra sig hem och sova sig pigg så man orkar med kryssen.

Jag är lite seg ändå idag kan jag säga. Men håller nu på och småpackar lite. Var längesen jag var på kryssning. Tror ni att jag kan ha blivit för gammal på vägen?
Det återstår att se, jag och Jessica ska ha kul iaf. Hoppas solen är kvar ett tag till så man kan sitta lite på däck i solen och dricka en strawberry daquirri.

Vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar