tisdag 12 april 2011

Dax att komma ikapp.

Då jag vaknade alldeles för tidigt och kunde inte somna om tänkte jag passa på att
blogga lite för att få tiden att gå kanske..?

Har egentligen inte hänt så mkt på senaste tiden fast jag har ändå inte haft varken tid lr lust att skriva nått.

Förra söndagen hade min syster klädbytardag. Jag hade med mig två papperspåsar med kläder, kom endast hem med en. Eller hem och hem den står fortfarande kvar hos min Carolina.
Sen rullade förra veckan på som alltid, Marina var tillbaka på jobbet vilket var otroligt skönt.
Torsdagen var det inte helt lätt att komma hem då tågen inte gick, men solen sken så jag deppade inte för det.

Sen blidde det helg igen.
Fredagen spenderades med Tove och mat. Fy vad jag mådde illa sen. Vi åt massa mat och sen godis på det. Bläää..
Var skönt med en promenad hem sen på kvällen trots storm.

Natten mellan fredag och lördag sov jag dåligt, kanske pga allt ätande på fredagen.
Vaknade skit tidigt oxå. Mötte upp Jessica och Lukas och vi gick ner på knallemarknaden.
Jag och Lukas åkte kaffekopparna. Man blidde lite yr men Lukas skrattade så han storknade så det var det värt. Sen ner till centrum för en lunch på Waynes.
Sen hem och ta en powernap för att orka kvällen.

Klockan sex kom Tove och hämtade mig.
Hem till henne där joinade även Maxe och Malin.
Och som alltid när vi är på gång så flödades vinet i mängder. Finns lixom inget stopp.
Men det pratades om allt mellan himmel och jord och skrattades.
Senare drog vi ner en snabbis till Hästen och drack cider och sen vidare ner till Magget där det dansades ordentligt. Sen hem till F och K på efterfest.
Jag var tydligen jävligt ung i lördags alltså, annars brukar jag hata efterfester.

Söndagen var riktigt riktigt seg. Vet inte vilken tid jag somna lr något. Men många timmars sömn blidde det inte.
Jag Tove och F åkte och käkade lunch och sen gled vi mest bara runt i Väsby i brist på sysselsättning.
Solen sken och man ville inte direkt bara vara hemma och glo.

Kvällen spenderades i vanlig ordning hos Maxe/Pelko för Big Brother.

Imorgon är dagen här. Dagen då den här jävla skenan ska ut ur min mun och jag får in porslinsfasaderna.
Känns bra faktiskt. Riktigt bra. Är så trött på att inte kunna äta och dricka ordentligt.

Men nu gick klockan fort, dax att fixa sig för att dra till jobbet.
Hoppas jag lyckas hålla mig vaken idag trots sömnbristen. Sovit max 5 timmar lr så i natt och det är lite för att vara jag. Och sen massa konstiga drömmar på det. Men inte om tänderna som dom andra nätternas drömmar har handlat om, inatt var det massa andra konstigheter som spökade i mitt huvud.

Hoppas ni får en trevlig tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar