lördag 9 april 2011

Möhippan.

Alltså jag är medveten om min kasshet så nu ska jag blogga om möhippan lite som jag var på förra helgen. Lite snabbt iaf.

Jag begav mig mot Märsta och mötte upp dom andra brudarna utanför Carros port.
Sen gick vi upp och ringde på. Carro öppnade sliten och oduschad.
-Vaaa faaan?? Vad gör ni häääär?? Var Carros reaktion.
Du har 1.5 timme på dig att fixa dig så släng in dig i duschen var vårat svar.

Vi tog fram slöjan Sonia fixat och då ville Carro bara dö. Men hon hoppade in i duschen och vi fixade en bål och satte oss i soffan.
Sonia sminkade Carro medans vi berättade om hennes enda uppdrag för kvällen.
Klippa tvättrådet från fem olika killars kalsonger. Carro sa att hon vägrade. Men här fanns inget som hette vägran.

Sen begav vi oss mot bussen och sen tåget in mot stan.

Vid centralen fick vi Carro att klippa sitt första tvättråd, hon hatade oss och tyckte att detta var skit pinsamt.

Sen åkte vi mot resturangen. Vi hade bokat karaokerum på en japansk resturang.
Var lite annorlunda och kul att prova på. Vi sjöng och drack och käkade japansk mat.

Sen fick Carro några uppblåsta ballonger med namn på killar hon haft i sitt liv skriva på varsin ballong.
Hon fick läsa namnet på varje ballong och berätta en liten historia om killen och sen fick hon smälla ballongen för att visa att han är ute ur hennes liv.
På sista ballongen stod det Alfredo (det är alltså killen hon nu ska gifta sig med). Den ballongen fick hon spara och bära med sig hela kvällen.

Sen drack vi och sjöng lite mer.

Senare fick Carro en påse med olika saker. Alla vi tjejer hade tagit med oss nått som påminnde oss om Carro och så fick hon gissa vad alla tagit med sig.
De gick ganska bra för henne. Jag och Silvia hade typ tagit med oss samma. Men hon lyckades ändå gissa rätt. Men det var inte helt lätt.

Sen begav vi oss ut från resturangen och då hade våran kära kommande brud lyckats bli lite på pickalurven.
Vi kommer ut möter på en kille och Carro skriker: Heeeej får jag klippa din kalsong!!!?
Haha inte lika pinsamt längre?
Och det fick hon, inte tvättrådet som var meningen utan hon fick klippa en bit av hans kalsong, haha.

Vi begav oss mot söder till Högbergs och där blev det en massa massa dans och massa massa champagne och shots.
Dock fick jag lite ont i framtänderna och jag har så svårt att komma igång när man festar och käkar samtidigt, har alltid haft svårt för det.
Så när gänget skulle vidare ner till Snaps så begav jag mig istället hemåt.

Träffade en skum kille från Dalarna på tåget som tyckte det var ok att prata snusk mitt på tåget med mig. Framkallar jag detta ur folk jag inte känner??

Men hem kom jag. Men det var en riktigt lyckad möhippa.
Vem ska gifta sig härnäst? Vill styra upp en till Möhippa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar