måndag 25 april 2011

Snabb genomgång av påskhelgen.

I fredags drog ju vi oss ut på sjön.

Bi käkade buffé och drack vin. Snackade skit. Handlade lite taxfree och sen vart det fest. Vi dansade som aldrig förr. Kan verkligen inte minnas när jag dansade loss sådär sist. Mkt mkt roligt. En hel del drinkar slank ner och jag stupade i säng i hytten klockan sju på morgonen.
Vaknade igen vid tio och upp och käka frukost och sen ut på däck och sitta i solen och snacka skit med en massa sjuka människor och drack några goda drinkar.
Fan vad skönt solen värmer när man sitter i lä.
Sen vart det lite godishandling i taxfreen innan det var dax att gå av och åka hemåt igen efter ett minst sagt häktiskt dygn.
Men kul hade vi iaf.

Hem ta en dusch, powernap en timme och sen fixa sig och bege sig hemåt Maxe för att snacka lite skit, dricka vin på ballen och sen sjunga lite singstar.
Ner mot Hästen och en snabbvisit på ett tråkigt Magget. Fjortisfest på Donken och sen hem för att duscha av sig frusenheten och soooova.

Vaknade klockan HALV ETT imorse?? Asså det har inte hänt på flera år. Måste varit sjukt sliten efter att ha varit 18 år igen dom senaste dagarna. Jag är fan för gammal för tre dagar av vin och festande. Men kul har det vart.

Vid tvåtiden kom Carro och Thomas och hämtade mig och vi åkte hem till familjen och åt god mat.

Mötte sen upp Maxe och Lollo och handlade lite frukt på ICA för att sen kolla på bb.
Rodney åkte ut. Om det är uppgjort av bb produktionen lr om folk inte röstat på Rodney är svårt att veta. Men jag har faktiskt mkt mkt mkt svårt att tro att folk hellre har kvar den där Madde än Rodney. Visst många tycker säkert illa om Rodney men Madde ger ju ingen någonting. Trist iaf. Haha ja jag har varit big brother torsk. Och Rodney var helt klart en av mina favoriter. Han gjorde bra TV och han var störig men med glimten i ögat enligt mig.

Nu är jag hemma höll på att somna i Lindas soffa. Vaknade till av den korta promenaden från gården bredvid.
Men det känns helt underbart att jag är ledig imorgon.
Nån som vill hitta på nått?

Förlåt att jag skriver så opersonligt men jag pallar verkligen inget annat. Jag har typ tappat gnistan men kan ändå inte ge upp bloggandet helt och hållet.

Nästa helg vankas det roligheter oxå.
På fredagen ska jag hem till Jossan för håll i hatten en insperationskväll. Det kommer dit en livscoach och vi ska dricka vin och prata om livet typ. Haha. Ska bli spännande...
Lördagen blir det 30-års fest då Nadias pojkvän Hakim fyller år.

När ska jag ta det lugnt en helg?
Helgen efter det är det Carros och ALfredos bröllop och helgen efter det så har Jillan 25 årsfest och helgen efter det är Hannas 30 års fest. Ingen vila ingen ro.

Jag behöver helt klart fler långhelger nu så jag kan få vila nån gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar