torsdag 14 april 2011

Oj idag är jag gammal som fan!

Ska snart iväg på min lillesysters studentskiva.
Tänkte fixa mig lite men hur jag än gör så ser jag ut som en gammal kärring i ansiktet.
Man kommer helt klart se att jag inte är en av dom som ska ta studenten.

Ångest! När blev jag så här rynkig runt ögonen?
Jag inser ju mer jag tittar mig i spegeln att jag ser gammal och trött ut. Som en tant typ. Inget smink i världen funkar nu. Ju mer jag försöker desto värre blir det.

Så nu skiter jag i detta. Slutar försöka. Blundar och tar bestämda steg bort från spegeln.

Jag vill inte se tanten som finns i spegeln. BOTOX here I come!!

Nej nu ska jag sätta på mig klackarna som jag är skit osugen på att dra på mig just nu. För gamla trötta fötter egentligen. Men jag biter ihop ikväll.

På lördag är jag ung igen. Då ska jag iaf inte ut och se massa unga människor. Då ska jag umgås med mina vänner som är lika gamla som jag. Känns bättre.

Yngre människor ger mig helt enkelt ångest. När fan blev jag gammal och bitter egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar