onsdag 29 juni 2011

Oooooonsdaaaag!

Onsdagen avklarad. 12 arbetsdagar kvar. 26 dagar kvar till Spanien.
Jag håller stenkoll på nedräkningen. Jag längtar. Ska bli skönt. Har aldrig behövt semester så mycket som jag gör just nu. Min kropp säger ifrån på många konstiga sätt nu.

Idag efter jobbet var jag iaf och storhandlade. Nu har jag mat. Lite iaf. Dock har jag inga pengar istället. Alltid ska de va nått.

På fredag ska jag dricka vin för ovanligehtens skull. Men jag ska faktiskt göra de med min Jessica (Och om nån mer är sugen så är de bara att säga till). Men det blir relativt lugnt för på lördag ska min syster firas. Ja hon fyller år idag faktiskt. 29 barrar.
Det ska va rocktema. What to wear? Man får kanske sattsa på utsmyckningen för jag har inga rockiga kläder alls. Nån som har nått att låna ut?

Och jag älskar värmen, tänk om man kunde få ligga på en strand och bara vara istället för att jobba.
Fast idag var vi vid "Plaskis" men barnen, det är en liten pool som ligger i området där jag jobbar. Jag badade benen. Min första "bad" i år. Lite lyx kan mitt jobb va ändå.
Nu är ju mitt jobb som bäst ändå, jag får va i solen hela dagen och sånt, men man blir trött av att va i solen hela dagarna.

Jag tänker verkligen inte gnälla på solen iaf. På snö och kyla gnäller jag men såhär önskar jag att de va större delen av året.

Nej nu ska jag kolla på Tv. Tjarrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar