tisdag 28 juni 2011

Kissnödig dag.

Jag trodde jag skulle kissa på mig flera gånger imorse. Fan fan fan inte urinvägsinfektion.
Fick springa till tåget, det var jobbigt och inte lätt när det känns som att man ska kissa på sig.
Satt på tåget och självklart stannar det mellan Helenelund och Ulriksdal i tio minuter så jag trodde att jag skulle kissa ner mig själv.
Sen gjorde de ont.

Då gjorde jag nått helt otippat för att va jag. Jag ringde läkaren, jag ringer väl för fan aldrig läkaren. Fick en tid 10.30.
Då slog det mig att jag precis ringt en läkare. Blä.
Ringde och avbokade tiden och tänkte att jag kan nog kurera mig själv.
Ringde min kollega som var på väg och förklarade saken och bad henne köpa Tranbärsjuice, hon skrattade åt mig och lovade att fixa min beställning.

Sen hällde jag i mig några glas äcklig tranbärsjuice, de e nämligen skita äckligt!

Sen slutade jag känna mig sådär kissnödig hela tiden.
Och nu insåg jag att det även slutat svida.
Ha vem behöver läkare egentligen?

Och ja jag vet att jag precis skrivit ett inlägg om min urinblåsa.
Hur har din mått idag?

13 arbetsdagar kvar nu rå. Bara bita ihop och köra på.
Men de e ganska lugnt på jobbet nu och vi är ute hela dagen så de e skita skönt.
Och det här är sista veckan på min förskola sen är vi ihopslagna fyra förskolor på Tunet, det blir ju lite annorlunda så de e ju skoj. Så jag hoppas veckorna går fort nu.

Nej om man skulle ta en dusch och sova lite kanske..

God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar