lördag 10 december 2011

Kvar hemma..

Ok för er som undrar så är jag kvar i kalla kalla Sverige. Jag gillare inte kan jag även berätta. Jag hade hellre vart i Spanien.
Men då J inte hittade nån hembiljett (och hem måste jag tyvärr) så fick jag stanna hemma.



Nu sitter jag här i vad jag skulle kunna gissa på är världens kallaste lägenhet, känns som att det skulle kunna vara minusgrader här inne. Jävla Väsbyhem.



Igår var jag hemma hos Maxe och tittade på Idolfinalen med henne och Jillan. Jag tyckte de va bra att Amanda vann.. men vem fan är jag att ha åsikter om de egentligen då jag sett två avsnitt tidigare. Men frisyern hon hade igår går iaf fetbort. Skit fult faktiskt.

Ikväll ska jag Maxe och Tove dricka vin. De va längesen jag drack vin med dessa två damer så de kommer bli kanoners.



Imorgon då blir det till kaknästornet med familjen för att äta julbord. Yummi yummi! Fan då ska jag äta en jävla massa Janssons igen.



Här är iaf ett kort på mig och J från i somras när det var varmt och jag var i Spanien.


Haha och nej jag är inte alls sådär kär som jag ser ut på detta kort. Full däremot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar