fredag 30 december 2011

Hej då 2011!

En liten lista för året som gått...

Årets kärlek: Hmm.. J kanske jag måste säga.. hehe.

Årets nykomling: J offcourse.

Årets saknad: Mallan som fått för sig att flytta till Kiruna.

Årets "det är över nu": M!!! Och denna gång är det fan på riktigt! NO MORE!!

Årets partykompis(ar): Tove, Nadia och Maxe har lyckats bjuda mig på en jävla massa skoj!

Årets resa: SPANIEN!! Bästa på läääänge!

Årets minneslucka: De va en kväll, de va en massa vin sen minns jag inte mkt mer..

Årets misstag: Lita på M. Hur fucked up är jag egentligen?

Årets film: Twilight Breaking Dawn part 1! Åh längtar till sista filmen nu som kommer i november 2012.

Årets bok/böcker: Hundraåringen va rätt skoj..

Årets bästa stund: Oj de har varit många bra stunder. Nån av alla kvällar med mina bästa helt klart.

Årets nya hak: Oj jag har inte förnyat mig så mkt 2011 på denhär fronten. Ska absolut bli bättre på de 2012!

Årets pinsamheter: Hmm... Haha. Vart ska jag börja? Jag är ju lixom pinsam ganska ofta.

Årets Tv-serie: The walking dead.

Årets bästa årstid: Sommaren offcourse.

Årets bästa: Alla stunder med vänner och familj.

Årets värsta: Den hemska viktuppgången. Riktigt fetto nu alltså.

Årets alkoholdryck: Även detta år Foot of Africa.. vad annars?

Årets bästa köp: Resan till Spanien.

Årets snygging: J!.. hehe.

Årets fest: Första partykvällen i Spanien was the shiit!

Årets vänner: Linda, Jessica, Tove, Jenny, Erica, Caro, Nadia, Jill, Malin, Klara, Jossan,

Nyårslöfte: Förra året skrev jag tvärtom vad jag ville för att jag tror alltid att de blir tvärtom vad man vill. Men då det blev så som jag skrev förra året så kanske jag borde ha ett ett nyårslöfte som jag verkligen vill..
Jag önskar iaf lycka för mig och alla jag älskar. Och att jag går ner typ 20 pannor!

Tack alla underbara som förgyllt och gjort 2011 till ett riktigt bra år! Nu in på 2012. Kommer bli ännu bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar