lördag 17 december 2011

Bla bla bla bla bla...

Äntligen helg igen då, efter en vecka som faktiskt kändes lång... olidligt lång.

Igår satt jag hemma nedtryckt i hålet i min nedsuttna soffa. Jag asså jag har lämnat ett fett avtryck i den kan jag lova. Jag satt där och åt chips och dipp. Yeaah de går bra nu..
Grät som ett missfoster till Svenska hjältar. Ja då menar jag inte att jag blev tårögd och snyftade lite utan nej jag bara släppte ut de. Alltihoppa. Så jag satt här i min gamla soffa och bölade som att jag råkat hugga av mig benet eller nått.
Jamen som pricken över iet så tittade jag på Vid din sida efter de.. bara för att få gråta lite mer.. eller?? Självdestruktivt beteende.
Men sen ska ni veta att Snakes in a plane gick på TV. Asså jag var ju tvungen att titta eftersom den fått så kass kritik. Och ja den var exakt så dålig. Att Samuel L Jackson som enligt mig är super är med i en sån här film är jätte märkligt. Det är lixom precis som det låter. Massa giftormar på ett flygplan. Vissa dör vissa inte. Samuel är såklart hjälte för den som trodde nått annat. Åh han är så macho den där Samuel. Fast jag gillar han bäst som Shaft!

Aja idag har jag småstädat lite. Imorgon åker ju sof(fan) ut. Det är dax att förnya sig lite här hemma.
Nu blir de en större soffa. Jag har nämligen lagt på mig några hundra kilo extra så jag har växt ur den soffan jag har.

Men ikväll blir de party party, först hem till Jillan för att kolla in hennes nya apartement och sen ut på söder. Ja jag tänkte festa i converse ikväll då jag har ont i foten fortfarande. Jag kanske kommer må dåligt av att inte ha klackar på festen men jag tycker ju om min fot en del oxå..

Nu håller J på kollar biljetter åt mig över nyår. Hoppas på ett nyår i Spanien jag! :D

Tjingtjong!

1 kommentar: