fredag 8 juli 2011

FREEEEDAG!!!

Det enda jag gör nu är att låta dagarna gå så att det snart är semester.
6 arbetsdagar kvar känns som 100.

Har försvunnit helt i andra tankar denna vecka.
Jobbet har vart allt annat än kul så jag har vart skittrött när jag kommit hem.
Snart är iaf första veckan av två klar på den här andra förskolan vi är på nu under sammanslagningen.
Jag stör mig så jävla mkt på mig själv att det finns en person i mitt liv som jag inte vill tänka på men som jag heeela tiden tänker på, de blir ju inte lättare när jag springer på personen heela tiden.

Idag är det iaf fredag och trots att jag stänger så älskar jag det. Snart helg!
Ikväll blir det bara lugnt.
Imorgon blir de Garbo. Fest!

Nej nu måste jag som vanligt springa till tåget.

Trevlig helg allihoppa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar