söndag 3 juli 2011

De va den helgen de...

Jag skrev nyss ett helt inlägg om min ångest efter i fredags.
Men jag raderade nyss. Först kändes de som en toppenidé att skriva av mig om den ångesten men sen så kände jag att ni kanske skulle va dömmande då jag ibland inte känner min gräns när de gället alkohol. Jag är ju ändå 25 och borde lärt mig det vid det här laget kan man tycka.
Men jag drack mindre i fredags än jag gör annars men jag var lättpåverkad, tror de beror på en veckas hårt jobbande ute i varmaste solen hela dagarna och sen ingen middag. Det blev kaos. Jag är inte nöjd. Jag vet när jag är pinsam. Jag skäms. Punkt slut.

Förutom att jag spårade så hade jag riktigt kul i fredags. Men jag borde inte ha gått till Magget. Hur kom jag in? Önskar nästan att vakterna hade nekat mig.

Igår mådde jag inte helt bra när jag vaknade, huvudet påminnde mig om kvällen innan.
Drog mig iaf snabbt in i duschen och mötte upp Maxe för en lunch på Donken och sen en titt förbi centrum.
Sen åkte vi hem till Linda och klippte sönder hennes tröja. Jag ville nämligen inte klippa sönder min egna.
Sen var det hem och jag tog en powernap.

Sen var det bara att börja fixa sig för kvällen igen. Rocktema för att fira systeryster. Därav den sönderklippta tröjan, lite mer rockigt så.
Medans Maxe tog ett plan till Turkiet (Ja jag är avis, 22 dagar kvar tills jag får åka till Spanien) så tog jag en taxi upp till Runby.

Redan vid fördrinken så fick polisen komma. Bråk och sånt i trapphuset. (dock inte med nån av festdeltagarna) Skönt när kvällen börjar med dram och knivar då kan de ju bara bli bättre.

Sen åt vi skit god mat.
Sen var det dax för tävlingarna. Vi blev indelade i lag. Mitt lag hette Aerosmith.
Fyra tävlingar. Vi vann tre av tävlingarna, i fjärde tävlingen kom alla lika.
Ja vi var helt klart bäst.

Sen gick vi in fast jag hamnade på balkongen typ hela kvällen. Denna kväll var det ganska segt med vinet, vilket iofs var positivt.

Jag och Elin gick sist av alla. Haha man vill ju inte missa nått lixom.
Var hemma vid fyra.

Tack och god natt.
Somnade innan huvudet låg på kudden tror jag.
Mkt trevlig lördagskväll.
Var hemma vid fyra somnade på en gång.

Nu är det mulen tråkig söndag. Längtar till semestern så de skriker om de. Längtar till Spanien ännu mer. Snälla låt dagarna gå fort nu!

1 kommentar:

  1. Mkt trevligt var det! Skönt att det var mulet på söndagen så man kunde ligga död med gott samvete och utan svettningar.

    SvaraRadera