tisdag 18 oktober 2011

Det har varit helg.

Jaha redan tisdag. Helgen försvann fort förbi.

Lördagen spenderades med några av dom närmsta hemma hos mig med massa god dricka och självklart Malin som var här. Det snackades om allt mellan himmel och jord, vi ville veta om Malins liv i Kiruna och hon ville veta allt skvaller som hänt här dom senaste tre mån.

Sen insåg vi att vi ville ut och dansa. Men klockan rann iväg och tiden försvann ifrån oss så det blev en snabb visit på Magget. Men de går inte att dansa där tyvärr, de e för mkt folk.

Sen fick jag för mig att efterfest hos mig skulle va nån slags bra idé.. Efterfest är ALDRIG en bra idé. Men till femtiden på morgonen dracks det vin och spelades lite spel hemma hos mig. Sen fick jag sova äntligen!!

Vaknade dock åtta på morgonen av att jag var tvungen spy. Bläää. Jag kan inte dricka vin till klockan fem på morgonen då mår jag inte bra efteråt. Lyckades iaf somna om sen. Senare blev de en snabblunch med Tove men vi vart sjukt missnöjda med vårat val.. pizza. Uäck!

Sen åkte jag hem till mamma och pappa. De e så skönt att åka dit ibland och bara vara. Mamma bjöd senare på middag innan pappa skjutsade hem mig.

Min plan var att ta en promenad när jag kom hem men jag fick inte med mig nån.

Och nu nu är det visst redan tisdag och Malin har åkt hem igen. Men om lite mer än två månader kommer hon ner igen.




Mammas och pappas utsikt från balkongen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar