måndag 1 augusti 2011

I spanien.

Sitter just nu pa ett internetcafe.

Jag lever som ni marker.
Inget galet festande har inte. Vi har pa en vecka haft tva riktiga festkvallar.
Benalmadena ar helt klart mkt battre an Fuengirola nar man ska festa.

Kandes skit skumt att komma tillbaka till Plaza i Benalmadena efter fem ar. Men de va kul.
Dom har byggt om och mycket hade forandrats.

Vi traffade en del skont folk dar och vi dansade som bara den.
Jag och Nadia aker nog tillbaka dit pa onsdag far att festa till de.

Idag akte Tove hem efter nagra dagar har och imorgon aker Linnea och Pernilla hem, kommer bli tomt i varan lagenhet nar det bara ar jag och Nadia dar.

Annars sa har vi badat och solat. Jag hatar typ att sola, de e sa trakigt.
Sa brun blir jag inte. Ar typ blekare an nar jag akte, trist. Men nu sista veckan sa ska jag och Nadia pressa.

Vi var i shoppingcentret Miramar haromdagen, sist jag var dar va de sa javla bra. Nu var det inte sa bra hittade inga klader alls.
Kñpte nagellack. Nagellacken ar skit billiga har. 1 euro.

Men jag och Nadia ska kolla i lite mer affarer nan dag.

Hur ar vaderet hemma da? Har ar det varmt, over 25 grader, forutom idag. Idag har det varit mulet iaf pa formiddagen, nu ar det sol och as varmt. Ska forsoka tvinga med mig Nadia till poolen efter det har.

Nej men nu vet jag inte vad jag ska skriva. Men vi har det skit bra och vi ater mkt god mat.

Just de kameran gar inte direkt varm, har blivit sa kass pa att ta kort. 7 kort pa sju dagar sa tyvarr kommer jag nog inte bjuda pa mkt bilder nar jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar